Livrare

Nu suntem responsabili pentru intarzierea livrarii comenzilor cauzata de factori externi: conditii meteo extreme, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari stradale sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica firmele de curierat rapid sa livreze intre 24 — 72 de ore, fapt pentru care www.cremooza.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Produsele vor fi livrate folosind serviciile GLS

Termen de livrare

Comenzile plasate pana in ora 12:00 vor ajunge la dumneavoastra in 48h lucratoare*. Comenzile sosite dupa ora 12:00 se proceseaza in ziua urmatoare, iar termenul de livrare la domiciliu se prelungeste cu inca 24h lucratoare. Binenteles, in masura in care timpul o permite, depunem eforturi sa expediem in aceeasi zi si o parte din comenzile sosite dupa ora 12, dar nu putem garanta acest lucru. In momentul expedierii veti primi o notificare automata pe e-mail.

* Termenul de 48h este valabil pentru produsele existente in stoc la momentul procesarii comenzii si este garantat doar in masura obligatiilor contractuale asumate de firma de curierat. Termenul curge din momentul confirmarii de expediere a comenzii. Pentru localitatile greu accesibile, aflate in afara ariei obisnuite de livrare a curierilor,   termenul de livrare se poate extinde in unele cazuri cu 24h — 48h.

* In timpul campaniilor promotionale, termenul de livrare se poate modifica, pana la 3-4 zile lucratoare.

Transportul se face prin servicii de curierat rapid, iar taxele de transport si gratuitatile sunt valabile doar in aria de acoperire a firmelor de curierat.

ATENȚIE !!!

Pentru localitatile care figureaza la firmele de curierat cu Km suplimentari, comanda se trimite doar daca clientul accepta plata transportului suplimentar.

* Pentru clientii care fac retur, cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre client.

Costuri livrare

Costul de transport este inclus în prețul de produs afișat.

Returnarea produselor

Conform OUG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul la distanta, notificand in scris (descarca modelul formularului de retragere), pe email, la adresa contact@cremooza.ro ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 alin. 1).

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract:

  1. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (art. 16, lit.d);
  2. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (art 16, lit.e);

Astfel, produsele cosmetice si de igiena returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, daca acesta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit (ex: instructiunile de utilizare).

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice (art.14, alin.1).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Conform legii, www.cremooza.ro va inapoia contravaloarea produselor returnate (exclusiv taxele de transport) in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii, prin transfer bancar, in contul specificat de client  pentru comenzile care au avut plata la livrare sau prin transfer bancar iar sau pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.